Hvordan laver jeg en reklamation, og hvad gælder for garantier?
Har du modtaget et defekt eller beskadiget produkt, så vil vi selvfølgelig hjælpe dig med at få det løst!
Reklamation
Du har altid ret til at reklamere over en vare i op til tre år, hvis den er mangelfuld, uanset garanti. Hvis fejlen opdages, når du modtager produktet, bør du kontakte os så hurtigt som muligt, så vi kan håndtere reklamationen på bedst mulige måde.
Garanti
Der tilbydes ofte en kvalitetsgaranti fra producenten eller os som forhandler, med en varighed der kan variere afhængigt af produktet. Den lovbestemte reklamationsret gælder altid, men hvis garantien er længere, anvendes den som udgangspunkt i stedet. Vi kan altid hjælpe dig med at undersøge, hvad der gælder for netop dit produkt.
Tilfredshedsgaranti
Tilfredshedsgarantier gælder kun for de produkter, hvor dette er nævnt på produktsiden, f.eks. Fleshlights 90 dages tilfredshedsgaranti, og gælder kun ét produkt pr. kunde. Produktet skal returneres til os, medmindre andet er angivet, og du som kunde betaler for fragten.
Sådan påbegynder du en reklamationssag:
Hvis du har kontrolleret varen, og den ikke virker, eller hvis du har opdaget en skade, bedes du kontakte os på kundeservice@mshop.dk
(du kan svare på den ordrebekræftelse, du modtog fra os).
- Sørg for, at mailen indeholder dit navn, adresse og ordrenummer for hurtigst mulig behandling af sagen.
- Angiv hvilket produkt det drejer sig om, og beskriv fejlen eller defekten så tydeligt som muligt. Giv os også information om, hvordan fejlen opstod, hvornår du opdagede den, hvordan produktet er blevet opbevaret, samt om du har brugt produktet sammen med noget tilbehør, f.eks. rengøringsmiddel, glidecreme eller lignende.
- Vedhæft billede eller video, der tydeligt viser problemet.
I tilfælde, hvor reklamationen omhandler produktets funktioner (start/stop, hastighed osv.), skal vi have en video, hvor du først viser produktet under opladning. Har produktet en indikatorlampe, skal vi se, hvordan denne lyser/ikke lyser, når produktet er fuldt opladet. Frakobl derefter kabelen og vis problemet så tydeligt som muligt.
Hvis produktet drives af udskiftelige batterier, skal vi kunne se, hvordan du sætter batterierne korrekt i, inden du viser selve fejlen. - Hvis reklamationen drejer sig om en produktskade, manglende del eller lignende afvigelse, skal du vedhæfte et billede, hvor problemet tydeligt fremgår.
Når du har sendt korrekt information og dokumentation til reklamationen, vil vi vende tilbage til dig så hurtigt som muligt, normalt inden for 24 timer – som regel går det dog endnu hurtigere. Hvis din reklamation godkendes, vil du blive erstattet med et identisk, nyt og fejlfrit produkt uden unødig forsinkelse.
- OBS! Send aldrig en reklamation tilbage, før du har fået svar fra os. Et forkert returneret produkt kan blive kasseret uden tilbagebetaling. Hvis du kasserer/smider varer ud, før du har fået besked i en reklamationssag, vil der ikke blive givet nogen kredit.