Hvordan laver jeg en reklamation, og hvad gælder for garantier?
Du har altid ret til at reklamere over et produkt i op til to år, hvis det er defekt, uanset garanti. En garanti er et frivilligt løfte fra producenten eller os som forhandler og kan variere i længde afhængigt af produktet. Garantien gælder ud over din lovbestemte reklamationsret, og forskellige producenter tilbyder forskellige garantiperioder. Kontroller derfor altid, hvad der gælder for netop dit produkt.
Hvis du har modtaget en beskadiget vare, beder vi dig kontakte os på kundeservice@mshop.dk (du kan svare på ordrebekræftelsen, du modtog fra os).
- Sørg for, at din e-mail indeholder dit navn, adresse og ordrenummer for hurtig håndtering af din henvendelse.
- Angiv hvilken vare det drejer sig om, og beskriv defekten - vedhæft et billede eller en video, der tydeligt viser problemet. Hvis reklamationen drejer sig om start/stop, funktioner og/eller opladning, vil vi også gerne se i videoen, når produktet oplades/batterierne sættes i/tilsluttes til en fungerende stikkontakt.
Vi vil kontakte dig med yderligere information, så snart vi har behandlet din henvendelse. Hvis din reklamation godkendes, vil du få en ny og fejlfri vare så hurtigt som muligt!
BEMÆRK! Send aldrig en reklamation tilbage, før du har modtaget svar fra os. En vare, der er returneret på forkert vis, kan blive kasseret uden tilbagebetaling. Hvis du kasserer/smider varer væk, før du har modtaget en tilbagemelding i en reklamationssag, vil du ikke modtage en kreditnota.